ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В НОВОВОДОЛАЗЬКОМУ ДНЗ "МАЛЯТКО"
/Files/images/малятко.jpg

Дошкільний вік - базовий етап фізичного, психологічного та соціального становлення особистості дитини.
Головна мета дошкільної освіти – виховувати зрілу особистість, в якої сформовані дитячий світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційна сприйнятливість та вольові риси характеру.
Основними завданнями дошкільного закладу є:
- забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення і збереження фізичного, психічного здоров'я дітей;
- вироблення навичок здорового способу життя, закладення основ валеологічного орієнтування;
- стимулювання м’язової активності дитини, зміцнення її фізичної витривалості, прищеплення уміння диференціювати корисне і шкідливе для свого організму та особистості, орієнтуватися на показники здоров’я та хвороби, елементарно підтримувати себе в екстремальних або складних життєвих ситуаціях;
- формування екологічної свідомості, виховання екологічної культури, виховання активного пізнавального і морального (бережного, шанобливого), естетичного ставлення до навколишнього світу — до явищ природи, предметів побуту, до людей, до власної особи.

В центрі уваги педагогічного колективу ЗДО
Д И Т И Н А

Зміст освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі «Малятко» визначається Базовим компонентом дошкільної освіти відповідно до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина".
У освітньому процесі закладу дошкільної освіти використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. В залежності від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення груп, професійної майстерності педагогів, вони організовуються і фронтально, підгрупами чи індивідуально.
Основною формою організованої навчальної діяльності дітей дошкільного віку є заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, інантні таін.).
Тривалість заняття для дітей молодшого дошкільного віку - від 15 до 25 хвилин (5-6 групових занять на тиждень), старшого дошкільного віку - від 25 до 35 хвилин (7-8 групових занять на тиждень).
Під час складання розкладу занять враховується їх домінуюче навантаження на дитину (психічне, фізичне, емоційне), передбачається раціональне чергування видів діяльності (розумова, рухова, практично-прикладна) на кожному з них.
Організована навчальна діяльність дітей у формі занять планується переважно у першу половину дня. В окремих випадках допускається проведення деяких занять у другій половині дня. Це, в окремих випадках, стосується занять з фізичної культури, образотворчої діяльності в групах дітей старшого дошкільного віку. Елементи навчальної діяльності включаються також до інших форм роботи з дітьми в повсякденні (ігри, самостійна діяльність, індивідуальна робота, спостереження, чергування тощо).
Створення умов для повноцінного, своєчасного і різнобічного розвитку дитини є основним із основнихзавдань нашогодошкільного закладу. Саме тому, наш педагогічний колектив приділяє значну увагу постійному вдосконаленню розвивального предметно-ігрового середовища. Вдала організація розвивального простору в групових кімнатах стала основою для захоплюючого, змістовного життя та різнобічного розвитку вихованців усіх груп. Розвивальне середовище – цекомплекс психолого-педагогічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних, естетичних умов, які забезпечують рухові та пізнавальні потреби кожного вихованця нашого садочка. Облаштовуючи групові кімнати,педагоги прагнули зробити їх затишними, приємними для перебування дітей. Тому, організовуючи для своїх вихованців життєвий простір в закладі, ми враховували його значимість для становлення особистості.
Перш за все, вихователі дбають про те, щоб через предметно-ігрове середовище максимально розгорталася самостійна творча активність дітей, а для цього їмнадається право власного вибору, збільшується міра їхньої свободи. Завжди намагаємося організувати життя у групах так, щоб діти могли варіативно, гнучко використовувати простір, почуватися володарями ігор та іграшок, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, й на власний розсуд, використовувати свій вільний час.
Всі ігрові осередки в групахвідповідають санітарно-гігієнічним, педагогічним, естетичним вимогам, спонукають дітей до проявів творчості, активності в пізнанні довкілля, спілкуванні, сприяють повноцінному розгортанню їхніх потенційних можливостей. Щоденна спокійна, дружня атмосфера дає змогу наповнити середовище, в якому зростають діти, новими більш цікавими ігровими куточками. Діти вивчають його і знаходять для себе те, що відповідає їхнім інтересам. Завдяки цьомукожна дитина живе реальним життям, що ґрунтується на свідомому ставленні до живої природи, повазі та вмінні спілкуватись з однолітками, пізнавати навколишній світ.

Правильно створене розвивальне середовище – запорука успішності освітнього процесу

/Files/images/10.10.2014 день дошкілля 006.jpg /Files/images/DSCF9764.jpg /Files/images/02. 2015 046.jpg /Files/images/01.12. 2015 003.jpg /Files/images/01.09. 2015 017.jpg/Files/images/07. 2015 042.jpg /Files/images/10.03. 2015 012.jpg /Files/images/22.01. 2015 038.jpg /Files/images/29.04.2014 027.jpg /Files/images/30.01. 2015 016.jpg /Files/images/DSCF0366.jpg /Files/images/DSC02539.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 344

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.