Здобувачі дошкільної освіти
та англійська мова

Доведено, що вивчення іноземних мов дітям дається набагато легше, ніж дорослим. Деякі фахівці вважають, що найвдаліший вік; з 4 до 8 років, інші впевнені,що з 1,5 до 7. Як би там не було, багато батьків замислюються над тим, як навчити дитину англійської; одному з найпоширеніших мов світу.
Людина, що володіє «English» зможе вступити до престижного вузу, поїхати на стажування за кордон, влаштуватися на хорошу роботу. Неймовірні можливості для розвитку інтелекту відкриває знання іноземної мови: можна читати книги і дивитися фільми на мові оригіналу, повноцінно користуватися можливостями Інтернету. Одним словом, всім і кожному відомо, що знати іноземні мови корисно, цікаво, вигідно і престижно.
Дитячі пісеньки і лічилки англійською, які викладають у нашому закладі дошкільної освіти закладуть у свідомість дітей основні граматичні структури, а веселі ігри дадуть навички спілкування та привчать до правильної англійської інтонації, наголосу.

Особливості вивчення англійської мови

Головне завдання над яким працює керівник гуртка з дітьми у віці 3-4 роки - домогтися формування довільної пам'яті й уваги у малят, розкриття їх творчих здібностей, становлення навички навчання у грі та активізації основних каналів сприйняття.
Активно опановувати навичками володіння англійської мови діти починають з 5-6 років. У цьому віці словниковий запас малюків (за умови регулярних занять) може збільшитися до 400 - 500 слів.
Рекомендована кількість занять з найменшими дошкільниками: 2 - 3 заняття на тиждень тривалістю не більше 20 хвилин. Оптимальні дні: понеділок, четвер. Діти молодшого дошкільного віку, як правило сприймають іншомовну лексику на достатньому рівні.

Варто знати!

Лише ігрова комунікативна спрямованість кожного заняття дає змогу зробити навчання таким, щоб іншомовний матеріал запам'ятовувався, осмислювався дитиною мимовільно. У грі дитина буде мимовільно докладати зусиль, напружувати пам'ять, вправлятися у вимові звуків, вживанні іншомовних слів та фраз. Побудова заняття в ігровій формі, створення ситуації «чарівної казки» допомагає дитині розв'язувати завдання спілкування іншомовними засобами.
Мова вивчається через особисту діяльність дітей на заняттях. Кожне заняття будується як ігрове спілкування педагога і дітей та під його керівництвом дітей між собою. ІСНУЄ 5 законів пам’яті, про які варто пам’ятатипід час занять:
1. Повторення, багаторазове і регулярне – запорука успіху у вивченні мов.
2. Підключення всіх органів чуття.
3. Рухливі ігри.
4. Закон шести нових слів. За одне заняття людина може засвоїти не більше ніж 6 нових слів.
5. Позитив. Діти гарно запам´ятовують те, що викликає радість,пов’язанез позитивними емоціям.

Гра –головний метод і форма навчання дошкільнят іноземної мови

Кiлькiсть переглядiв: 766

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.